26 Aralık 2014 Cuma

BAHAR GÜNLERİ GİBİ

Ben dönem dönem bazı parçalara kafayı takarım. Bu aralar da acayip derecede floral desenlere, bahar günlerinden kalma çiçek böcek desenlerine kafayı takmış bulunuyorum. Aldığım trechcoat bir ressamın yetenekli ellerinden çıkmış bir tabloyu andırıyor. Bu nedenle gördükçe içim açılıyor. Şu soğuk kış günlerinde insana bir bahar heyecanı geliyor.

İkinci takıntım ise barok stilinde desen ve işlemeler. Bu trenchcoat a baktığım zaman hafif bir barok esintisi de değiyor yüzüme. Eskinin esintileri günümüz modern yaşamıyla harmanlandığında son derece şık bir görünüm ortaya çıkıyor.

Aldığım bu trenchcoat u pembe yün pantolon ve koyu yeşil bir triko ile kombinleyeceğim. Ayrıca birlikte kullandığım kolyeyi de görsellerde görebilirsiniz.

İyi ki almışım dediğim bir parçayı daha sizlerle paylaşıyorum. Ben çok beğeniyorum umarım siz de beğenirsiniz. İşte görseller:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder