23 Aralık 2014 Salı

Nailart2

Son zamanlarda nailart modası oldukça yaygınlaştı. Gerçek anlamda bir sanat bu. Düşünsenize minicik tırnaklara binbir yaratıcılıkla işlenen bir süsleme. Hayal gücü sizlere kalmış. Bu işi yapmak için değişik alet edevat var. Hatta ben de bu ayın avon katoluğundan bir kaç parça bir şey aldım nailart ile ilgili. Ürünlerim geldiğimde sizlerle paylaşacağım aldıklarımı. Bu arada bundan sonra yaptığım alışverişleri ne almışım neleri kullanıyorum sizlerle paylaşacağım.

Neyse saadete gelelim😊 yeni aldığım nailart malzemesi geldiğinde yeni tırnaklarımla bir post paylaşacağım.



Kendimce tavşan yapmaya çalıştım. Biraz fareye benzese de yine de başarılı olduğumu düşünüyorum😊 çünkü tırnaklarımı uzatamıyorum hiç. Ve minicikler. O nedenle boyarken oldukça zorlandım. Umarım beğenmişsinizdir😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder