29 Aralık 2014 Pazartesi

BUGÜN NE ALDIM?

Selam güzeller😊 bugün yine aldığım bir ürünü daha sizlerle paylaşmanın mutluluğuyla post yazmaya başlıyorum.

Bu aldığım ürün, avonun extra lasting ruju. Yumuşacık dokusuyla dudakta çok güzel bir his bırakıyor. Ve renkleri oldukça net. Hatta bence bir rujun en önemli özelliklerinden biri bu. Katalogda beğendiğiniz rengin birebir aynısının gelmesi önemli tabi. En azından hayal kırıklığına uğramıyorsunuz. Bu rujun tek bir rengini aldım ama tam olarak istediğim tonu bulabildim ben. Yalnız kalıcılığı konusunda ben biraz şüpheliyim. Normalde rujun asıl özelliği kalıcı olması fakat ben bu konuda avon ile aynı düşüncede değilim. Gün içinde sık sık tazelemek gerekiyor.

Ben renk olarak pretty in pink rengini aldım ve çooook doğal bir görünümü olduğunu üstüne basa basa söylemek isterim. Zira ben gündelik bir makyajda doğal tonları kullanmayı tercih ediyorum.

Bunun dışında renk seçenekleri şa-ha-ne!!! Tüm renkleri almak istedim ama sık sık alışveriş yapan biri olduğum için neredeyse yakın tüm renkler bende mevcuttu. Bu nedenle bu rengi almak istedim. Bu ruju merak edenler, yeni haberdar olanlar ve hatta makyajla arası olmayanlar bile tereddütsüz bu rujlardan edinmeli. Her makyaj çantasında olması gereken risksiz bir ruj. Aynı zamanda indirime girdiğinde fiyatı da normal. Piyasada en makul fiyatlı rujlardan bile uygun olabiliyor. Ben 12 tl gibi bir fiyata aldım galiba. Bu arada ışıktan dolayı renk çok değil. Işık yanıltabilir. Bir katalogdan bakabilirseniz daha aydınlatıcı olacaktır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder